Rödtott!!

Igår kväll smörjde jag in hårutväxten med lite ny rödfärg....
Denna gång bytte jag märke och till en toning istället (skonsammare)..
Blev väl nöjd även fast jag egentligen vill ha ljusare röd färg...Jävla skit körsbärsröda färg jag tog sist som gjorde håret möööörkt!

Är mer röd ton in real life..Bilden gör sej inte rätt=)

Idag när jag gick på Maxi efter jobbet införskaffade jag mej även den blå nyansen av kjolen jag köpte igår med!!
Jag trivs som fisken i vattnet i kjol!!Och nu när det börjar bli värmare är de ju snyggt med ett par leggins till=)


Ska invigas imorgon på Alla Hjärtans Dagen=)

Nu ska jag krypa ned här brevid hjärtat och kolla några avsnitt av våran nya favorit serie "American Horror Story"

Se se se se.............



Kommentarer
Mervi

Aaah! Vi ser också på American Horror Story! Vi såg avsnitt fem häromkvällen. Ikväll betar vi av fler avsnitt! Love it!



Jo, jag måste rekommendera en hårinpackning till dig eftersom du också färgar håret och så! Den är sjukt bra!



http://eleven.se/macadamia-natural-oil-deep-repair-masque-10378.html



Ha en fin Alla Hjärtans!

2012-02-14 @ 15:37:47
URL: http://sightforsoreeyes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0