4 Månader kvar!!!!

Idag är det exact på dagen 4 månader kvar tills bebisen är beräknad att födas=) 11 Maj.

Bebisen har sparkat och gjort kullerbyttor i magen näst hela dagen idag så jag är helt slut!!
Igår var den däremot cool lugn och gjorde mej nervös ist..

Idag har jag jobbat ett skönt pass...7.30-15.30..hem och lagade mat sen for jag och älsk till bodens Dollar store och snabb shoppade en halvtimme innan dom stängde sen hämtade vi en stek hos Fredriks föräldrar då vi ska göra tjärknöl igen=)


Nakenfisen där inne i köket var och tatuerade sej igår...Eller början iafl=)

En av två tre sittningar klar..Försökte fota, den är iafl fett grym=)

To be continue...

LÄngtar tills jag gör klart min ryggtavla...Har en fin sido "tavla" jag vill göra oxså sen när bebis kommit=)
Nä vilket hattigt inlägg..jag är så trött så trött..........
Blir bara svammel=)
God natt!!!=)


Kommentarer
Sandra- Med Bebis I Magen

Åhh så härlig o så kort tid de är kvar! Jag tycker tiden går ruskit snabbt!

Vilken fin vagn ni köpt. Jag gillar dom med 4 fasta hjul som ser ut som barnvagnar, tycker dom me små hjul fram är rätt fula.. Inte alls i min smak :S

Hoppas du och bebis mår bra! Har ni tagit redapå känet?



(Jag blev rekommenderad av Mervi att kika in här då jag efterlyste "gravid bloggar" :D)

2012-01-13 @ 18:40:59
URL: http://frusandrasjoberg,blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0