Bebis lyckan....

Idag säger en av mina bebis appar att jag nu bara har en tredjedel av graviditeten kvar!!
Men det är då åtminstonet 16 veckor =)
Ack så länge....=)

Sitter och längtar tills snön försvinner och våren kommer..
När man kan sitta tunnare klädd på balkongen och ta en kopp te och invänta sista veckorna innan förlossningen...
I april förra året föddes Jacke mannen...En härlig dag ute på Heidi och Mattias altan kunde se ut så här=)


Och Maj månad var inte sämre...12 Maj (då fotot var taget 2011) Nu iår kanske jag står så här med våran lille plutt(a)?=)

Inte alls så att jag läääääängtar=)


Kommentarer
heidi

Nå.. min lilla bebis, känns som år och dagar sen.. fina ni är tillsammans. Blir många likadana dagar i år oxå, fast med en ny liten plutt. Längtar oxå. :)

2012-01-19 @ 21:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0