Brorsans dag!!

Idag är ingen vanlig dag, idag är Linus födelsedag!!
HUrra hurra hura!!!!!

Den firar vi ikväll hos Mor och Far med middag och fika...MUMS!!!

Men först en runda på stan!!Fick ett sms igår om att HM har 10% medlemsdag=)
Måste shoppa lite!!

Dagens city outfit

Jeans, baslinne och tshirt i beiget..Enkelt=)

Syns inte på bilden men jag har idag bakat in en fläta från höger till vänster sida..
LÄttare sagt än gjort att fota men det ser bättre ut in real life!

Synd mössan ska på bara=)
Hejs!!


Kommentarer
Novembersara - i väntan på majbebis.

SV; Vad kul att du kommenterade, och så fin du är med din mage :)



Jag har BF 15 maj, men måste eventuellt göra kejsarsnitt och då blir det ca 1-2 veckor tidigare :)

2012-01-20 @ 18:21:41
URL: http://novembersara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0