En trött gravid kvinna!!

HUjja..vaknade ju upp nyårsafton, hängig och risig som fan!!
Babe fick köra rundan på apoteket och kom hem med baffucin, strepsils och alvedon....funkade för stunden=)
Igår kände jag mej bättre men idag på jobbet har jag blivit hängigare och tröttare..snuvis helt enkelt..
åså så där i en egen dimma ni vet!?!=)
Är som inte tok förkyld eller nå. Men att vara gravid och små sjuk kanske gör att man känner sej värre än vad det är!
Hur som haver är det en trött Mia idag så kommer krypa ner i soffan och zappa Tv hela kvällen och hoppas jag mår toppen imorgon på min lediga dag jag har med älsklingen!
Allstå inget nyårcollage idag men kastar upp en picture at Moi =)

Blev fjolårets klänning!Använd en gång så kändes helt rätt!!Nytt år Ny kropp haha

Om jag saknar min gamla kropp??
                 
Mjooo JAA!!Haha fast skatten i magen  är värt alla extra kilon jag kommer bära=)


Kommentarer
sussa

Varken alvedon eller strepsils ska ätas när man är gravid, bara panodil får msn knapra på ;)

2012-01-02 @ 22:13:57
sussa

Ah ok då så ;) vet bara att när håg väntade Noah sa apoteken att man bara fick äta panodil, men sånt ändras ju alltid. strepsils står de däremot på förpackningen att de inte ska ätas av gravida. Spännande å inte veta!! :) själv måste jag veta, är ett kontroll freak ;)

2012-01-03 @ 13:36:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0