Friday night at Luleå town.......

Kastar in ett snabbt inlägg så jag kommer i fas med bloggeriet här=)
Afterwork på bakfickan/Olivers igår!
Maten var FANTASTISKT God=)

Dom har ju en helt otroligt bra plock bord med olika röror, snittar, sallader, bröd , oster och tom nacho chips med guacamole....

Man gör ju felet som vanligt att börja där för sen ryms de ingen varm mat=)
Men jag hämtade två gånger för laxen och deras potatis gratäng var underbar!


Det blev KArin, Gotland, Anders, Marie och jag som träffdes=)

Familjen i Rutvik stannade hemma och älsk satt ju på planet från Norge!
Jag träffade även mamma, styvfar, moster med karl plus mer där så fick agera kvälls taxi till moster..
Klart man ställer upp=)
Men nu ska jag krypa ner i soffan med min underbaraste...har varit en lång dag och jag har knappt hunnit gosa med han!
På återseende imorrn eller så¨!!
*Mors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0