God morgon, eftermiddag och kväll!!!Glada nyheter idag=)

Imorse vaknade jag av ett samtal från min barnmorska!Efter en pratstund steg jag upp och gjorde en himmelsk fruskost jag legat och suktat efter under natten/morgonen när jag inte kunnat somna om...
How about this!!!!:::

Tre polarkaka råg med smör, gräslöks mjukost,keso, minispets paprika, avocado och kyckling på.
En kopp söder te och ett glas äppel jucie...MUMMA!!!

Underdagen fick jag lite cravings efter att baka men frysen är full...men fuck that så bakade kärleksmums till hjärtat mitt!!Vi får ta med till jobbet om vi inte lyckas knosa in det nånstans=)


Efter lite tv (16 and preagnant) tänkte jag att nu FAN ska jag få igång min overlock..Ringde kundtjänst som rekommenderade mej att trä om den..vilket jag redan gjort två gånger...Men gjorde igen och det FUNKA!!!!
Så idag har jag sytt mina första bebis byxor=)

Dom blev nog en storlek 50. Rätt så små får hoppas på en liten bebis..Annars har jag ju massa tyg kvar så kan sy i några storlekar till=)
Vill sy ett par hängselbyxor eller hängsel kjol i det här tyget oxså till lille(a)n...Bara dryga tre månader kvar nu=)
Nu ska jag rota lite i tyglåda och se om jag hittar nå annat spännande material jag kan sy upp nå kul i!!
Hej Svejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0