How big can it get???

Spelar ingen roll hur liten jag tycker jag är på morgonen för efter lunch så är magen STOR!

Men så så fin med min lilla bebbe i=)=)

Älskling ville inte följa med hem efter jobbet idag och äta gröt till lunch så han bjöd mej på Olivers (bakfickan)..
Vi åt dagens som var currykyckling med ris, massa sallad och ett super gott bröd som vi tror var foccacias=)
Blev besviken när det var äppelpaj till efterrätt..blää..istället för hallon/rabarber som det brukar vara..
Men kaffet var iafl gott=)

Jobbet har varit kul idag..jobb 7-12..åså har jag byggt vårsektionen till alla nya mattor(samt gamla)...spännande att se vad det kommer för nyheter för hann inte bygga podiet med alla större mattor!
Så snart serr ni är det bara och komma och köpa massa vår nyheter för idag började julen plockas bort=)
Äntligen!!
Nu ska jag iafl fixa lite pill med tyg och tråd!
Är inte trött fastän jag vaknat före kl sex så den energin måste vi ta till vara på=)
*Kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0