Skynda fynda!!

Ica Maxi i Luleå!!

Japps det är där man fyndar REA!
Skulle inhandla middag där i onsdags och hann fylla två påsar med rea innan jag ens hunnit till frysavdelninen=)=)

Blev dessa två vasar..LÅnga och effektfulla med kanske lite sand och slingor i eller kanske några blommor=)

20Kr/st

Fyra nya skålar jag spanat in tidigare i fina färger..

5Kr/st

Brickor till frukosten. Redan köpt två i svart och vitt!

5Kr styck

Handduken jag köpte innan jul var oxså nedsatt så köpte en till=)

20Kr/st
Plus en till limegrö handduk med texten YOU & Me som jag glömde fota!
Blir skit bra till vårt nya sommar duschdraperi jag fyndade på Hemtex rean...=)

Förberedd ja visst!!
Bra på att fynda??= BÄST!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0