SNÖ Presenter=)

God kvällers!!Dags att ta igen förlorad data..
I fredags kom älsk hem och jag fick inte bara en present utan TVÅ!!!!!!!!!!!!!
WIEIEIE=)Världens bästa pojkvän!

Blev två par SNÖ örhängen denna gång...


Börjar få en fin samling=) 

Dom enklare längst fram invigde jag i lördags med mitt nya halsband och topp, inför 80års kalaset=)

Oj så glad man såg ut....=/

Var trevligt att träffa en del av Fredriks släkt=)
På vägen hem stannade vi på persöns pizzeria och blev bjudna på middag av hans familj..så jädrans gott!!
Åså mot kvällen såg vi vårat sparade och efterlängtade sista avsnitt av DEXTER..så nu längtar vi efter säsong 7.

Idag var en bättre morgon än gårdagens. så vi avnjöt en " rester av allt vi hade i kylen" till frukost innan vi drog vår kos till Storheden och shoppade allt från motorvärmarsladd, smyckeslådor, hundgodis och en jävla massa påfyllning av mat!
Vi hann även med att svänga förbi syster yster som fick sej ena rejäla sparkar i ansiktet (örat) när hon skulle lyssna på bebisen som först bara vela sova heeeela dagen men som vaknade till och  sparkade mej helt slut down there;)....

Hade MASSOR av energi kvar när jag kom hem så har målat klart de sista av bebisens spjälsäng.
Ska hamra upp några fjärilar ovanför där den ska stå. Sen fåre gärna bli April/maj så vi kan få bädda den oxså=)
Nu ska vi se en film. Funderar på att kolla på Friends with benefits. Komedi..kan de bli fel??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0