Spjälsängen målas!

Jag, Tingy och bebis chillar i soffan=)..

Och babe står och målar!!

Jag gjorde ju första varvet igår så älsk fick måla idag=)
Ett lager till så är vi nog nöjda..vi var lite lata och varken slipade eller målar tvättade..men den får torka ordentligt istället!

Idag sku jag handla mat men babe hade glömt ge mej kortet så när han kom hem sa jag Lets go to MAX!!!
Inte käkat där sen förra året;0)..så var på tiden hehehe...
Mkt gott=)

Har sen under tiden älsk målat rensat bland tre lådor och sorterat upp i ihopkläm bara påsar och i småplast lådor.
Ordning och reda!!!
Varit vaken sen 4-5 idag så lär slockna snart..längtar efter lite lediga dagar...
God Kvällers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0