Sy maskins Hel***e!!!!!!!!!!

Nä nu har ja slut svordomar för idag!!
Inte alls bara tuta och köra på den nya overlocken....
Får bara inte till undertrådsspänningen!!!!!!!!!
Tom grannen har varit här och hjälpt mej efter dagens slingning...
Men efter Karin va tvungen att skölja håret och nu göra lite gotta så har jag trätt om maskinen helt!
Jag får fortfarande inte till de!!!!
Ska kolla en cd skiva som följde med annars blire att ladda upp med nya fula ord tills imorgon,,
Och jag som bara ville hinna sy ett par bebis byxor idag...besvikelse=(..
Nåväl hann ju iafl rita upp två par byxmönster och klippa till delarna...sen gick allt nedför....
Skulle även måla idag men jag fastnade i att sortera upp i mina pärmar...vuxen papper, arbetspapper, försäkringar och så fick bebisen en egen pärm=)
NU ska bara alla papper till försäkringskassan så man får sej lite mammapenning=)
Apropå annat så gjorde älsk palt till middag idag..med bacon, bregott och lingonsylt!
Gudomligt gott=)
..
Imorgon ledig så blir en snabb sväng på stan!MÅSTE köpa bhar..dessa tissar har växt en massa lite granna vaaa=)

                   

Harre!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0