Long time no seen

 Älsklingen har semester nu så har inte riktigt tid att besöka datorn lika mycket alls..eller inte min prio direkt!
Däremot fotar jag som vanligt varenda dag så bilder kommer upp senare=)
En snabb blogg idag så tänkte visa upp mitt nya tunn stickade kobolt blåa linne jag hittade på stan igår!
Jag gillart!
 
Åså massa inbakade flätor till de=)
 
GUmman växer på och blir allt starkare.
Vi tränar nacken varenda dag.
Handen är tydligen jätte god nu för tiden=)
 
Just nu sover hon. Somna tjurig runt 00.30 vaknade kvart i tio. Ammade och hon somnade om och sover än..
Gisses vilken sömn fia vi fått=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0