Abbas citron lax- Ni måste testa detta!!!!=)

Är lustigt nog oftast sugen på lax på söndagar.
Idag tog jag Abbas citronlax påse och lyxade till de!

Tog 4 Stycken laxbitar slingrade över lite olivolja citron.
På de ett halvt paket IMat grädde 4% ca 1dl. Smulade över fetaost på laxen.
Överdet hällde jag Citron påsen.

Tillsammans I ugnen satte jag in Icas potatis terratiner 225grader 30min.

Gosh...Som himlen till smaklökarna.
Det var så GOTT!!!!=)

Potatisbitarna var rätt små man hade lätt vela ha en halva eller hel till.
Men vi kompenserade det med lite extra sås till...mumma och en brödbit=)
(Om det ser mkt ut är det för att vi äter på assietter istället för dom stora mattallrikarna)  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0