Albus- Tingy och Donnas son=)

I tisdags kom Sussi hit med Albus.

EN av ägarna till Tingy och Donnas valpar.
Ja eller han är ju två och ett halvt år gammal nu=) Ung HUnd kanske de kallas!

Sussi har ju även varit tillsamamns med min bror och har en särskild plats i hjärtat=)
och med sig till lilla Emilia hade hon två presenter.

Så glada vi blev=)


Efter besöket satte jag mig på balkongen och hannn med att få lite sol i ansiktet samtidigt som jag gjorde fransk manikyr på mina naglar=)

Höger handen behöver vi inte visa..ser ut som skit hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0