Haft lite full upp denna vecka=)

Full ruljans i dagarna så bloggen blir lite isidosatt=)
Började måndagen med en prommis med bebban i ergon och hundarna i kopplet.

Sen var Heidi med två av sönerna förbi.

Lucas hittade min mega stora smink låda och blev faschinerad av alla ögon skuggefärger och började makea loss=)

Hur söt som helst!

Han blev lite avis på vårat bebisgym oxså och önskade att han haft ett likadant när han var liten haha...åter igen SÖT!!

En annan lilleman har blivit så stor så han kutar runt omkring och riktigt gav mig en prövning på småbarns livet.

Jag sminkade Heidi undertiden så man fick verkligen vara med i svängarna=)
Slut resultatet-

Hottie!

Gumman fick inviga sin leopard klänning=)


Kommentarer
Heidi

E´s klänning var och är helt underbart fin! :) Lucas är fantastisk! ;) hahaha.. Och tack igen! Inte ofta jag grinar ;) hahah.. När ska vi ses igen, nästa vecka nån dag? Vi kommer hem söndag kväll.. har inget inplanerat nästa vecka! :) puss o go!

2012-06-13 @ 21:14:01
Heidi

Just ja.. glömt och säga.. när jag hämtade Jesper från fotbollsskolan efter sminkningen så titta han på mig och sa, mamma varför ser du ut så där? jag: är de inte fint? Jesper: nja, de är för mycket! Hahah.. söt unge! ;) jag älska då det!

2012-06-13 @ 21:16:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0