Lite nytt!!

Älskade denna leopard klänning från Lindex så mkt att jag gick och köpte en likadan i strl 80 som hon kan växa in i=)

Fyndade även en body med färgglada ränder på för 50spänn!


På Hm förra veckan hittade jag Äntligen denna underbara sommar klänning med fjärilar på från HM för endast 49.50:-

Har varit helt slut så måste ha varit en retur. Vi tackar och bockar. Gumman kommer vara ur söt till sommarn=)

På Lindex visade min forna arbetskamrat ett par tjockare leopard leggins med krås baki rumpan. Bild från Lindex online shop

To Die For!!!!
Men jag kände att vi shoppat lite väl mkt på sistonet men dom ska ABSOLUT inköpas snarast.
Blir perfekt till hösten eller sen sommarns kalla dagar=)

OMG!!Såg den här på Lindex hemsida!!!!!!!!!!!(inkommer snart) Bild från Lindex online shop

I Love=)

Ja Tack!
(inkommer snart) Bild från Lindex online shop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0