Onsdags mys med grannen Karin!!!

Trots att jag och Karin bor så nära varandra (dörr i dörr) så är det inte alltid det passar att ses samtidigt.
Men igår onsdag var hon ledig så vi startade dagen med en promenad runt sjön åså förbi willys.

En fika som slutade i att Karin fick fika själv då gumman var helt rabiat galen och vägrade äta klart på mitt bröst så fick kuta över och blanda ersättning. Till slut nöjd tjej. Fastän hon inte gillade pulver ersättningen lika bra som den på tetra. Men då hon inte verkar vara så nöjd alltid med flödet i mina boobs så får det bli att blanda själv. Mer eknonmiskt!
Sen färgade jag Karins ögonfransar. Blev tydligen bra. Så när hon kommer hem från dalarna ska hon få göra mna oxså=)
Har ju bokat tid att göra ögonfransförlängning och dom rekkomenderade att för oss med ljusa fransar.
MIna syns typ inte. Så sku man färga dom tre dagar innan=)
Har även beställt hem en ny färg till ögonbrynen. Mina är typ blonda och syns knappt om jag inte färgar dom.
Färgade dom ju bruna sist och på tok för mörka iafl. Så var in på en blogg och hon tipsade om den här färgen-
kastanj (chestnutbrown) för oss med lite rött i håret och hudtonen!
Från bangerhead.se
Hoppas jag blir nöjd=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0