Fredag och IKEA!!!

Så himla härligt att åka till ikea en lönings fredag!!!!
Det var ju typ helt dött i butiken=)
Vi hitta de vi skulle (haddukar), bebis fick sig en önske lista åså köpte vi lite till..
Bla ett set Tallrikar som inte passade vårat skåp, dörrn gick ej att stänga så vi fick bygga om i skafferiet=)
For även över till Finland där vi köpte en present till lilla KLara + vår bebbe, och en stor färg glad tavla till köket.
Kom hem lagomt till halv åtta då säckade vi i soffan med lite popcorn innan vi intog en tidig kväll!!
KÖpte nå lager hyllor oxså då vi styr upp på vindan=)
Dagens outfit fick bli en ny topp från HM i blått som matcha min relativt nya sjal från Gina triqot som går i toner av blå, grå och röd=)

Såg nå vita fläckar på toppen som jag försökte få bort med vatten som resulterade i fett?Olje fläckar på bröstet??
Hmm säkert från magoljan men det försvann under dagen=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0