Härlich Friday!!

Idag åkte skinn jackan på...Äntlich!!
Att det blåste faan ute sket jag i!Mössan fick åka på=)

Går segt att jobba nu i väntan på lilla pyret...
Älsk har ju några arbetsresor framöver så för honom kommer tiden att gå super snabbt=)
Han kommer dessutom hem från Norge ikväll=)
Det betyder att jag får minst en present=)=)

Idag invigde jag halsbandet jag fick sist han var i malmö....

Har inte vågat ha de på jobbet men det ska väl hålla runt halsen som alla andra halsband jag har=)
*Blingit* and i love it=)

Jag..bortskämd??..näääää=)
Bara älskad *;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0