LÖrdag kväll..Födelsedags Middag med gänget=)

Bjöd gänget på go lax i ugn med massa sås, sallad och pärlcouscous sallad lördag kväll!!
Det vart suuuper gott och alla gilla!
Elias var så söt när Johan testade våran massage grej på hans rygg...hehe fick in ett riktigt stort fotosmile=)


Jag bjöd sen på Peanut frosting choklad cake ala Leila. Kaffe och lite små kakor=)

Tre lager chokladkaka...Mumma=)

I present av MAri fick jag ett set med böcker.
Se bild-

ENa till bebisen så den lär sej förstå vad den äter åså den andra boken till mej och Fredrik. Men massa recept på smakportioner och andra ideer!!
Skit smart!!!!

Av Karin fick jag en svart filt med stjärnor i alla dess färger som jag vill ha i bebis rum!!
Blev helt över lycklig då denna pläd var slut i butik=)
Åså hade hon sytt bebisens första ligg filt!

Vadderad så den kan ligga påren på golvet i soffan osv!
Vill ni kolla in närmare på tyg och hur hon gått tillväga kan ni gå in här =)

Efter mat, fika och present öppning däckade vi i soffan med hundarna och glotta lite melodifestivalen..

En underbart fortsatt kväll av dagen=)!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0