Söndags sovmorgon!!

What e F**k...11.03 slog jag upp mina sköna söndag morgon.
Sa ju till Anniz att vi skulle besöka dom mellan 11-12...Liite stressigt blev det allt=)
Men så kom jag ju på att vi bytt till sommar tid så Egentligen va ju kl 10 ;0)
Tog på mej den nya t-shirten men döskalle trycket jag köpte under lördagen..


Vi kom dit strax efter tolv iafl och fick gosa med nyfödda KLara som var hur söt och fin som helst!!!
Fika lite kaffe och kaka...mkt fikandes denna vecka=/....
Fredrik fick leka lite med storebror Edvin oxså=)

sÅÅÅ sååå liten och underbar=)...*längtar efter våran*

Resten av dagen hade vi planerat med ett besök på Dollar store och köpa påsksaker (fjädrar) men dom hade inte fått fram dom så köpte en jävla massa annat som vanligt istället=)
Fjädarna hittade vi inne på ÖB.....Jaaaaa vi har på jobbet med men e man ledig vill man int dit mer än man måst!
Älsk var ute efter skor men hitta inga!
Jag hittade däremot mina Rykä jag fick i present i en halv storlek större som jag ville ha så ett byte på måndag av dom=)
Väl hemma blev det lite påskpynt i köket och så VÅFFLOR!!!!
Till våffeldagens ära=)
Igen SOCKER!!!Usch så plufsig jag kännt mej denna vecka...NU måste ja lugna ned socker intaget innan jag får abstinens el nå!
Det här hanns med iafl=


Älsk efter dagens besök hos Anniz och bebisen Klara..
"Vi kommer ju bara sitta och kolla på våran bebis dygnet runt och säga haha nu ler den..kolla nu har den bajsat...titta nu sover den...kolla nu är den vaken..mm.."
Kan inte annat än instämma=)
Barn måste ju vara livets glädje!
Kan hända att vi låser in oss och spärrar vänner och familj utanför för besök..
Man blir nog lite ego=)!?


Kommentarer
sussa

man blir ego samtidigt som man vill visa upp sin bebis för allt å alla för att man är så stolt över att ha den sötaste ungen ever :)

2012-03-26 @ 21:17:05
Anniz

Skulle precis skriva exakt samma som Sussa skrivit :) Ni kommer vilja visa upp ert underverk till hela världen! Fast man är ego också...det är lite jobbigt att hålla händerna borta när någon annan håller i henne. Vill hålla henne jämt =) Hon är ju faktiskt den sötaste lilla tjejen i hela världen, och tänk att jag har den snyggaste lille killen också. Vilken tur jag haft ;)

2012-03-26 @ 23:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0