740 Coppar slingor

Tisdag blev en heldag för mig och Karin!
först färgade vi mitt över och under hår i två olika färger. Minns inte vad de hette men nå nogat kastanj den ena.
Men det blev likadant i hela håret haha...
Slingade mitt hår däremellan nån gång.
Därefter slingade vi Karins lååååååååååååååånga under hår.
Sen vakna gumman så vi tog en paus åt lite sen fortsatte vi med att slinga Karins över hår och innan Desperate houswives satte vi en coppar färg i mitt hår.
Blev mörkare än tänkt men jag blev vekligen så NÖJD!
Sen jag blev gravid så har mitt hår inte varit densamma men de brukar väl vara så=)


Svårt att få med alla färger och livet i håret. Men ni ser ju på ett ungefär=)

Cheeseeeeeeeeeeeee.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0