Emilia 2 veckor!!!!


Ligger liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite efter på blogg fronten men som ni förstår har vi fullt upp med lill stumpan och hinna med livets andra bestyr!!

Idag var vi tillbaka på 56an. Fick åter igen träffa en ny barnskötare...Man blir typ knäpp för man måste alltid berätta om allt när dom är "nya"...
Hur som haver så idag blev vi Äntligen UTSKRIVNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu blir det våra rutiner och vardags livet kan återgå till det nya normala=)
Hon hade inte gått upp jätte mkt sen sist men däremot växt hela 2 cm på längden från förra veckan.
Damen vi träffade sist sa att hon ville att Emilia skulle väga 4 kg innan vi skulle skrivas ut..typ what??
Hon väger nu kring 3400.
Men idag såg dom inga hinder i vikten och var för att vi skulle fortsätta amma, och ge flaska.
Sen ändrades de och vi skulle bara amma, fast oftare om hon behövde de..Nåväl...vi får känna några dagar och se hur hungrig hon är nu utan sonden som vi gladeligen är lycklig över att ha tagit bort=)
Och jag hoppas på att slippa pumpa nå mer.

NU ska jag och älsk se en av de tre filmer vi hyrde för en vecka sen..Vi har bara hunnit se EN av tre och dom ska tillbaka imorgon så får nog bli en morgonfilm i sängen oxså=)
*godnatt*


Bye bye sonden.................................=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0