En söndag på klintbacken!

Idag har jag och älsk faktskt varit och kollat på ett parhus på klintbacken...
Jag vill HAAA...
Men så måste man ha ca 200 000 kontantinsats om inte mer....vem har de??
Vi får fundera vidare på den. Annars var huset som smort för oss=)

Vi passade på att knacka på hos fars gubben oxså och presentera Emilia..

Hon var glad och vaken under besöket..Det var kul för annars sover hon ju mest hela dagarna!
Pappa skickade bild till min faster på Emilia som kom förbi efter jobbet på midskogs..
Man måste ju passa på att klämma och känna när dom är små=)


En bild på älsk oxså för ni är så fina=)=)


Nu när gumman växt så "mkt" fick jag på henne nalle öron mössan som vi fått av Fredriks mor..
Så himlans söt!!!!=)

Kan inte få nog av denna tös=)!!!!

När vi kom hem lagade jag råris och lax i abbas citronsås med lite extra matgrädde i.
En enkel favorit här hemma=)
Nu funderar jag på att slänga in en micro popcorn påse i micron och avnjuta dom med pepsi max som jag inhandlade idag!
Är sugen på att se en riktigt rolig komedi..Har ni nå förslag??
Vi såg en skräckis igår- The devil inside...ooooooooooobehaglig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0