Första besöket!

Då det varit så himlans mkt stök och bök med alla rutiner och annat fullt sjå här hemma så har jag varken hunnit svara på sms eller knappt tittat på telefonen eller orkat med besök!!
Men så ringde hon den där Frida!
Nu vill jag komma säger hon så vad säger jag??Jamen visst bara kika förbi=)
Så i tiiiiiiiiiiisdags??KOm familjen Friis, Vickan och lille Frank på vårt första besök...Ja utöver mamma som nog helst skulle flytta in vid det här laget haha....
Frank sov mest hela tiden likaså Emilia men när han vaknade var hon ju sååå intressant=)
Lilleman är inte ens ett år men tar sig redan snabbt fram.


Vi fick en jätte fin bebispresent. Napphållare i porslin =)



Lillan sover ju typ hela tiden nu men är ju bara så gooooo...=)

Vill bara äta upp henne=)


Kommentarer
Karin

Räknas inte jag??

2012-05-03 @ 23:06:28
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0