Hår och Hårigast!?!

Kollade i två album hemma hos mormor i söndags och hittade ett foto på mig när jag var nyfödd.
Tänkte det kunde vara kul att kolla skillnaden på mig och Emilia!

Jag nyfödd med mörkt troll tjockt hår=)

Fick använda höftskena från födsel i sju veckor ungefär. Därav bauta byxan=)

Emilia med fin blonda håret=)

Emilia föddes med rejält sned knosad näsa. Men den har gått till sig helt nu!
Massa hår hon med=)

Inte så jätte lika i första anblicket men hon kommer nog ärva sin skönhet från mamma Mia=)

En dagens med morfar i ny hatten =)

Två stoltheter!!


Kommentarer
Sofia&Alvin

Du såg ju nästan ut som mig när jag föddes hade också svart tjockt hår och fick ha höftskena för mina höftkulor satt inte där dom skulle

2012-05-27 @ 16:20:30
URL: http://Raiijsan.bloggplatsen.se
elin

gud vad fin bild på emmis och gammel moffa =) <3

2012-05-27 @ 18:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0