Lördagen försvann den med!!

Ja dagarna bara rinner iväg!
Hjärtat sov som en stock inatt. Åt kring halv 21 igår kväll och sov ändå till 03,30 imorse.
Vaknade kring två och var ju tvungen att kolla så hon levde=)
Efter tre målet somnade vi om och vaknade först vid 09.30.
Tack för sömnen älskling=)

Mammsen hörde av sig på morgonen och sa att jag var så välkommen till moster vars man fyllt år och fika så jag promenerade till hertsön i den underbara solen.
Och där skulle jag "gena" genom kyrko gården....
jo tjena...vimmlade bort mig gick vilse och kom aldrig ut därifrån.
Staket vart jag än gick...suck så fick gå tillbaka nästan till början inna jag hittade ut till en cykelväg haha..
Ja så det kan gå!!
Idag fick iafl min andra mosters barn äntligen träffa Emilia.
Här sitter Agnes och njuter=)

Stor moster Åsa med iphone kameran in tha face..vår lilla lambi modell=)
Härlig kommentar från Agnes idag: Mamma jag HOPPAS jag inte får lika stora bröst som dig när jag blir stor..
Haha hur go får man bli..Dessväre blir det nog så då vi är stor bröstade hela släkten av damsidan=)

Min kusin Anton hade med sin hund Devil. Jag tycker hon ser ut som en långhårig Tingy.

Och om inte ännu mera lik Tingys avkomma Albus=)?

Lånade din bild Sussie=)=)

Soligt väder idag och ni vet ju att jag gillar att "Inviga" ny kläder..Idag inget undantag haha
Så idag stassade jag upp mig med hög knut i håret, ljusblåa jeas och en ny topp med spets i rygg, jag köpte på GIna Triqot när jag var gravid men tänkte att den här blir nog fin till varmare dagar!

Ja visst!

Och vet ni vad..Idag drack jag ett halvt glas vitt vin hos moster...SLUUUUUURP så gott det var!
Första alkoholen sedan augusti förra året=)


Kommentarer
Sussi

Ja dom var ju riktigt lika =) barqa färgen som skilljer lite, typ :p

2012-05-28 @ 12:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0