Nä nu får det ta mig faan vara färdig fikat!!!!!!!!!!!!!

Tror vi haft främmande varenda dag nu sen vi blev utskrivna 2 maj!Mkt fika..
Sockernivån är HÖG uti min kropp!!
Vi promenerar iuförsig varenda dag vid väder. Idag inget undantag men fy vilka starka och kalla vindar!
Less hann jag bli.
Familjen Elli, JOhan och Elias varförbi..Och ja visst!!Vi fikade..=)
Elias ha växt masor igen..inte så oväntat!Han ser ju ut som 10 år närmare än de två han blir iår=)
Gulle plutt!!!

Elias hittade rockringen och busade loss med pappa Johan=)

Emilia njuter i moster Ellinors famn=)

Emilia fick en urfin barnfilt från Barnenshus i motiv av Mumindalen trollet?heter den så?
Den var sååååååå skön. HOn har sussat så gott med den redan nu=)
Mamma kanske lånar den inatt=)


Till middag har jag testat laga mammas Grekisk pyttipanna pytt!!
Med creme fraihe Sweet chili sås till=)

OCH...jag pressade mitt wienerbröd som jag inte orkade igår tillsammans med en underbart god kopp av Möllbergs kaffe blandning.......Delicious!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0