SOOOOOOOOOL!!!!!!!!Bränna=)

Äntligen idag har jag fått mig 18 minuters solarium bränna!
Fräknarna ploppade upp och jag känner mig redan som en ny fräsch människa!!!
Sen visade vågen nedåt idag igen så nu återstår ca 1 kilo kvar till inskrivnings vikten..GILLA!


Efter lunch har jag hängt hos grannen och träffat gamla vännerna Cat och Lisa med lilla Joline!

Lill tjejjen blir 6 månader nästa onsdag på Emilias 1 månads dag!!
Riktigt kul att träffa henne och se vad man själv har framför sig om ett dryga halvår.
Mkt som händer i utveckligen=)

Ikväll har farmor varit förbi en snabbis oxså. Och imorrn ska jag förbi jobbet för lönesamtal.
Shit vad dagarna bara rullar iväg!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0