Torsdags gympa, hej jobbet och fika med byborna=)

Så himlans mysigt nu när gumz börjar vara lite mer vaken nån timme i dagen.
Imorse tränade vi lite nacke men ledsnade rätt fort.

Så vi låg bara och var snygg på rygg=)

Syns inte på korten då hon är så blond men lill tösen har verkligen jätte massa hår!!Mestadels bakåt nacken=)

Tog med mig vacker barnet till jobbet för ett lönesamtal.
(Första turen i bilen med endast mammsen=))

Det gick ju så där då det var hundra grader varmt på kontoret och gumman blev varm och HUNGRIG!!!!!!
Så fick ta en amningsbreak sen ville arbetskamraterna spana på henne...Och andra ta hem henne=)


Väl hemma satte jag igång ytterligare ett kakbak!
Denna gång Tranbärskakor med vitchoklad. Klara precis lagomt tills vi fick besök av Heidi Mattias och lilla Jakob!
Jag var helt slut så glömde fota som jag annars oftast gör!
Vi fick i present denna söta getingleksak från Brio....URFIN!!!!!!!!!!!! 


PÅ kvällen fick jag huvudvärk, älsk hde ont i magen och gumman magknip!
Fy så trött i hjärnan jag var......Tur man har så söt dotter. Man håller sig vaken bara genom att ligga och stirra på henne i timmar=)

Mamma Mia och grodan Emilia torsdag kvälls mys!!

Det var nog allt vi hann med torsdagen=)


Kommentarer
Heidi

Halå moster Mia, kan du inte ens stava till JaCob´s namn ;) hehe.. Ja jag glömde ju också att fota mer sen, fick ju bara ett kort.. Nå de kommer fler gånger, tack igen för gofikat!

2012-05-11 @ 19:25:31
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0