Usch vilket VÄDER!!!!

Dagens Mamma

Dagens Bebis

Världens Bästaste

Åså vi=)


Idag ville jag bara stanna inne och inte ens kolla ut genom fönstret.
Men älsk kände att vi behövde trotsa vädret och hitta oss en babysitter.
Gick snabbt!Hittade en batteridriven Graco modell som gungar/vaggar på ett stativ!
I beigt som matchar i läggan..hatar alla färgglada, förskräckliga modeller som finns.
KÖpte även en babymobil och ett silikon underlägg till Emilia=)

Och ikväll fick vi ett snabb besök av moster MAri som var hos moster Karin!
En härlig rock tröja i rosa leopard fick lillan=)


Tack så mkt!
NU är lillan hungri så ska hinna bada innan kvällsmålet!
Imorrn ska vi ut och vara vuxna..Hoppas det blir nå=)


Kommentarer
MaryCaroline

Sv: Tack så mycket för ditt svar! :) Själv tycker jag alla barnvagnar jag ser är lika breda, ser ingen skillnad :) Personligen kan jag tro att det finns någonting med varenda barnvagn som är krånglig, om man ska tro på omdömen om alla barnvagnar. Är det inte suffletten så är det hjulen, är det inte hjulen så är det storleken eller höjden eller underredet eller någonting annat :) Jag tycker denna vagn ser väldigt bra ut faktiskt och har ett mycket bra pris, vilket också bidrar till att man kan köpa fler bra tillbehör och andra saker till bebisen för pengarna än om man köper en dyr vagn :)



PS. Din bebis är ju supersöt ;)

2012-05-05 @ 20:51:50
URL: http://marycaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0