Besök från La stockholmas but från kalix byyyyy

Idag Fredag
Upp tidigt med gumman. Hinner bara ta på henne overallen så poppar hon..inga konstigheter nu som mamma haha...byter blöja..smörjer tydligen in händerna märker jag. KOllar ner och knådar in fingrarna med Tvål?!?
Kaffe tack!!
Går till Bilen..inser jag tagit fel bil nyckel..suck...upp alla jävla trappor och ner igen..
Hiss Tack!
KOmmer bara kanske en kvart sent=)=)
Möter upp Ewe..dräkt och design skol och kamrat,
samt Karin...ni vet=)
 
Fika..lunch för mig på Friends...grym sallads buffe!
GUmman sover hela tiden...mys=)
 
 
Ja tills hon vakna då..
 
När Ewe flytt sin kos tog jag och Karin en snabb runda på stan!Köpte lite tyg till gumman då jag ska sy en fleece overall!!
Åså två pyamisar då hon käkar upp sina=)
 
Hämtade nykeln till fika lokalen då vi ska ha dop imorrn och så passade jag på att hälsa på jobbet och prata med chefen då jag tänkte börja jobba lite extra nån söndag!Ska bli kul!.åså får fredrik lite egentid med Emilia=)
Extra kul att alla mina favoriter jobbade oxså!!
 Så sedan idag har jag bara stressat med dop saker, körtbil i regnet och havt dött då jag inte såg nå...
GUmman som jag tänkte bada runt åtta verkar ha somna för kvällen kl 18..funkar de me..babe får bada henne imorrn när jag fixar fiket!
Phjuu..så mkt planerande för ett Dop!
(skrivet 21:30)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0