Heloo Usa!

Dag torsdag
Lite mera nytt från gekås att invigas.
Försökte mig på något som blev nå slags råttbo frilla haha
 
Dop middag hos pappa Christer och styvmor och se vilken överaskning när tom farmor och farfar hade kommit dit för att träffa Emilia!
Gla tjej!
 
Tog väl ca 1 timme tills jag flottat ned ny byxorna...Gaaahh någon som har nå husmors tips hur man får bort fett fläckar??
 
God Norrländsk marängsvisch fick vi till efterrätt=) Varmrätten var grekisk pytti!Mums=)
 
Fin bild tyckte jag=)


Kommentarer
Anna-Karin

YES handdiskmedel gums! (Eller egentligen funkar ju vilket handdiskmedel som helst!)
Det är fettlösande!:) kleta på fläcken när plagget är torrt, och snåla inte! ;D låt ligga en 10 min en kvart så det hinner sjunka in lite och humpa sen i tvättmaskinen (utan att skölja bort det)

Works every time!;)

Svar: Ska testa de i veckan=)!!!Så trist när jag bara hann använda om en gång=)
Mamma Mia

2012-10-06 @ 07:56:57
Anonym

Galltvål! Superbra. Köp en hederlig tvål på bit, ej flytande galltvål.

Svar: Ja Galltvål!!!!!!!!Det har jag ju tom hemma i nån låda=) Ska testa de med=)
Mamma Mia

2012-10-07 @ 19:31:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0