Shoppingen från Gekås Ullared

Här kommer massa bilder från shoppingen på Gekås..de flög iväg tusen lappar men jag ångrar inte ett endaste köp och jag tror vi fick med de vi skulle..ja och så en jävla massa mer=)
Ni ser ju vad det är på bilderna så orkar inte skriva nå om dom=)
Sjukt billiga vita bodys, lång och kort ärm och linnen 25-30kr styck köpte två av varje storlek och ska trycka med transfer arken jag oxså köpte!
Anledningen till alla pyamaser är att dom inplastade kosta TIO Spänn styck!!!!!lika ladda då dom brukar gå åt hos dreggel ungen=)
Lila rattmugg och svart fårskinns sits till mami.
Sjukt rolig resa. Och gumman har varit glad, nöjd och mysig hela tiden.
Vädret verkar ha varit samma som här uppe..regn om vart om=)
Resten av dagarna denna vecka blir de planera dopet tills på lördag!
 
 
 


Kommentarer
Heidi

Wow, va ni shoppat. :-) ska bli kul o se live sen. Den runda lampan med typ trämotiv i silvern säljer vi på jobbet oxå. :-) finns i lila oxå :-) kul o läsa att ni har haft en bra resa.. :-)

2012-10-02 @ 18:25:28
Mamma Mia

Jaha kanske måste köpa den med=) hehe..Ja bara komma förbi på en kaffe=)!!!

2012-10-02 @ 18:33:07
URL: http://miahh.blogg.se/
Jessica

Gekås är sjukt kul! Hur fick ni plats med allt i bilen? :)

2012-10-02 @ 19:35:53
URL: http://www.chinokken.devote.se
Karin

Jisses! Hur ska allt få plats i lägenheten? Om det inte får plats så går det alldeles utmärkt att förvara den röda tröjan med döskallen på hos grannen ;)

Svar: Haha ja karin den frågan är fortfarande oklar!Håller på att göra om i köket nu så saker lär ju åka upp på vindan=)..Och tröjan fårru låna om du vill hehehe
Mamma Mia

2012-10-02 @ 22:49:34
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se
Jossan

Publiceras ett inlägg om geggamojjan idag kl 14 så du får kika då ;-)

2012-10-04 @ 11:16:37
URL: http://www.jossanojim.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0