Halv dag med Syster aka MOSTER!!!!

Halv dag på jobbet idag!
Plockade upp syster kring 12..Åkte och handlade intensiv röd hårfärg som vi kladdat i håret som fick verka under tiden jag gjorde lunch!!
Skulle bli ciabatta i ugn till oss båda men jag hade tydligen ätit upp ena förpackningen så jag fick vara utan men lika gott med annat bröd=)

Mumma!!!
Efter kaffet blev de massa prat och sen gick vi en snabb runda på stan!!

Tänkte visA först va jag köpte igår!!!

Blev lite lila, blått, rött. Könsneutralt. I några större storlekar till hösten=)


Åså dom tunnare randiga byxorna till sommarn!


Och idag köpte moster dessa coola jeans till bebisen!!
Sina första=)=)

Tack sååå JÄTTE mkt!!!=)

Till mej själv blev det denna orange randiga topp...SOm jag nu sitter med på och inser att den är felsydd i ärmen...sjukt störande!

KOmmer matcha mina skit snygga knall oranga kilklackar när snön töat bort=)=)
LÄngtar efter att få ta på sej ett par riktigt snygga skor!!

Ska laga mej lite käk nu. Blir tortellini pasta Carbonaran jag blogga om här för ett tag sen..Mumma!!=)


Kommentarer
Tuva

Hej,

tänkte bara tipsa om att inte tona/färga håret när man är gravid då det kan komma kemikalier från hårfärgen in i blodet via huden.

2012-03-01 @ 19:24:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0